Facebook wprowadził aż 8 nowych zdarzeń piksela!

Szymon Szott

22. 11. 2018Nowości z Facebooka

Wspaniała wiadomość dla wszystkich marketerów – Facebook dodał aż 8 nowych zdarzeń do swojego piksela. W ramach nich, będziemy mogli rejestrować między innymi subskrypcje, skontaktowanie się ze sklepem, spersonalizowanie produktu czy przekazanie datku. Nowości są już dostępne w panelu!

Kilka dni temu byliśmy obecni na organizowanej przez Facebooka konferencji, podczas której dowiedzieliśmy się o wielu bardzo ciekawych nowościach, jakie zostaną wprowadzone na portal w ciągu najbliższych miesięcy. Jedną z nich, która właśnie została upubliczniona, są nowe zdarzenia standardowe w konfiguracji piksela. Są to:

  • Contact
  • Customize Product
  • Donate
  • Find Location
  • Schedule
  • Start Trial
  • Submit Application
  • Subscribe

Sprawdziliśmy dostępność nowych eventów i są już one dostępne w Menedżerze Zdarzeń. Tak, jak ma to miejsce w przypadku innych standardowych zdarzeń piksela, konfiguracja opiera się o przeciągnięcie odpowiedniego suwaka i ewentualne podążanie za instrukcjami Facebooka.

Nowe zdarzenia są już dostępne w panelu Facebooka!

Nowe zdarzenia są już dostępne w panelu Facebooka!

Naszym zdaniem jest to świetna wiadomość dla marketerów, jako, że każdy klient ma inne oczekiwania, potrzeby i przebywa inną drogę zakupową. Nie jest tajemnicą, że inaczej będziemy kupować sweter, a inaczej samochód. Nowe zdarzenia pomogą markom lepiej zrozumieć potrzeby klientów – zarówno online, jak i offline.

To Cię może zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Shares