Custom Audiences z klientów odwiedzających Twój sklep?

13. 9. 2017Nowości z Facebooka

Niedawno Facebook zaprezentował nowe Custom Audiences, które możemy stworzyć na podstawie listy użytkowników, którzy odwiedzili konkretne wydarzenie, zamierzają je odwiedzić lub się nim interesują. Teraz ogłosił, że zamierza wprowadzić nowy rodzaj publiczności. Tym razem ma chodzić o osoby, które odwiedziły nasz sklep stacjonarny. Projekt jest na razie w fazie testów.

Mimo że sieć społecznościowa nie potwierdziła jeszcze oficjalnie tej informacji, Internet jest już pełen screenshotów, na których widać dodatkowy element do dyspozycji reklamodawcy. Funkcja „Store Visits” umożliwia stworzenie publiczności na podstawie listy osób odwiedzających sklep stacjonarny. Następnie można będzie stworzyć Lookalikes, by dotrzeć do użytkowników o cechach podobnych do klientów odwiedzających sklep.

 

 

Facebook nie żartuje, kiedy mówi o połączeniu światów online i offline. W zeszłym roku wprowadził pomiary konwersji offline, dodał Store Visit jako cel reklamy i udostępnił funkcję Store Locator, która bezpośrednio w reklamie sugeruje najbliższy sklep stacjonarny.

 

Sdílejte článek, ať je vaše okolí zase o něco chytřejší :)
Jako edytor Newsfeed.pl jestem odpowiedzialna za to, by trafiały do Was najbardziej interesujące aktualności, praktyczne porady pomogą Wam zrobić krok do przodu a studia przypadku będą inspiracją do generowania jeszcze lepszych wyników.

Komentarze