Facebook Templates dodadzą stronie uroku

30. 6. 2017Porady

W dzisiejszych czasach bez profilu firmowego na Facebooku ani rusz. Ale czy wiesz, że twoja strona może wyglądać nietuzinkowo i że możesz kreatywnie dostosować ją do charakteru własnego biznesu? Atrakcyjny design oferują szablony Facebook Templates.

Choć Facebook powstał jako miejsce spotkań przyjaciół, dziś jest jednym z najważniejszych kanałów marketingowych, przez który można oferować produkty i usługi. Dowodzi tego fakt, że na Facebooku istnieje już 60 milionów profilów firmowych z całego świata.

W ostatnich latach Facebook wprowadza wiele funkcji i narzędzi, które wspierają firmy i ułatwiają im komunikację z fanami i klientami. W miejscu publikowania postów niedawno pojawiła się sekcja zakupów i możliwość publikowania ofert pracy. Kandydaci mogą odpowiadać na oferty w bardzo prosty sposób i bezpośrednio z Messengera wysyłać CV i formularz zgłoszeniowy.

Dalej Facebook oferuje tzw. Page Templates, czyli różnego rodzaju szablony dla biznesu. W tej chwili do dyspozycji jest ich 8: standardowy, firma, obiekty, szablon dla organizacji non profit,  politycy, usługi oraz restauracje i kawiarnie, zakupy.

 

Każdy szablon ma zestaw domyślnych przycisków, panel ustawień i tabele, które najbardziej odpowiadają potrzebom danego rodzaju marki.

Jak to działa?

Jeżeli chcesz zmienić szablon swojego profilu firmowego, przejdź do Ustawień w menu u góry i po lewej stronie wybierz opcję Edytuj stronę. Na środku zobaczysz menu edycji szablonu.

blurred szablony

Po wybraniu opcji Edytuj Facebook zaoferuje ci dostępne szablony.

szablony1

W szczegółach każdego szablonu widzisz, jakie są jego poszczególne elementy, podgląd na twojej stronie i rozmieszczenie poszczególnych funkcji. Jeżeli chcesz wybrać dany szablon, wybierz opcję Zastosuj szablon. Facebook automatycznie zmieni strukturę i wygląd profilu firmowego.

szabl

W dowolnym momencie możesz wrócić do szablonu domyślnego. Oczywiście możesz też ręcznie stworzyć własny. Wystarczy, że w sekcji Edytuj stronę wybierzesz, które przyciski i funkcjonalności chcesz wyświetlać na stronie.

Sdílejte článek, ať je vaše okolí zase o něco chytřejší :)
Jako edytor Newsfeed.pl jestem odpowiedzialna za to, by trafiały do Was najbardziej interesujące aktualności, praktyczne porady pomogą Wam zrobić krok do przodu a studia przypadku będą inspiracją do generowania jeszcze lepszych wyników.

Komentarze