Grywalne reklamy na Facebooku już dostępne!

Szymon Szott

2. 8. 2018Nowości z Facebooka

Grywalne reklamy dla gamingowej branży to gorący temat od kilku tygodni. Odbyły się już pierwsze testy tej funkcjonalności – co udało nam się dowiedzieć?

“Grywalne reklamy” pozwalają użytkownikom na spróbowanie rozgrywki gry mobilnej bez konieczności pobierania jej. Można porównać to do popularnych wersji demonstracyjnych gier komputerowych. W dniu dzisiejszym, ta funkcjonalność została udostępniona globalnie, więc bardzo możliwe, że jeszcze dziś zagrasz w jakiś tytuł na swoim newsfeedzie.

grywalne reklamy na facebooku

Możesz stworzyć taką kampanię po wybraniu celu “instalacje aplikacji”. Będzie to bardziej skomplikowany proces, niż tworzenie standardowej kreacji, dlatego Facebook rekomenduje skorzystanie z pomocy jednego ze swoich Facebook Marketing Partnerów, np. zaprzyjaźnionego z nami ROI Huntera.

Grywalne reklamy dają reklamodawcom możliwość udostępnienia odbiorcom wersji demonstracyjnej swojej gry, zanim ją pobiorą. Dzięki tej nowości, twórcy gier mogą skuteczniej docierać do swoich najcenniejszych klientów” – Rick Kelley, Facebook.

Naszym zdaniem to świetna wiadomość przed weekendem. Branża gamingowa skorzysta na tej funkcjonalności najbardziej. Po pierwszych testach przeprowadzonych przez Rovio, twórców Angry Birds, widać, że jest to strzał w dziesiątkę. Pochwalili się oni 70% wzrostem pobrań gry w ciągu siedmiu dni od uruchomienia nowej nakładki reklamowej.

Do dnia dzisiejszego była to ekskluzywna funkcjonalność, dostępna wyłącznie dla wybranych Facebook Marketing Partners.

8pool grywalna reklama

Jak oceniacie nową funkcjonalność? Znajdzie ona swoje zastosowanie w Waszym biznesie? A może już przymierzacie się do udostępniania pierwszej grywalnej reklamy? Chętnie poznamy Wasze opinie w komentarzach!

To Cię może zainteresować:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Shares