Influencerzy przenoszą się na Facebook Watch, zarabiając nawet 500 000 dolarów

Szymon Szott

17. 12. 2018Nowości z Facebooka

Facebook Watch staje się coraz popularniejszy. Wczoraj świat obiegła informacja o pierwszych znanych twarzach, które korzystając z tej platformy dorobiły się niemałych pieniędzy. Czy influencerzy zaczną wybierać Facebook Watch częściej, niż konkurencję?

Magicy, komentatorzy, krytycy czy… “pranksterzy”. To tylko kilka przykładów twórców wideo, którzy w ostatnim czasie intensywnie korzystają z Facebook Watch. Jedni z najpopularniejszych – bracia Jalals – którzy zajmują się tworzeniem komediowych treści, pochwalili się pierwszymi wynikami finansowymi. Jak twierdzą, od sierpnia udało im się zarobić ponad 500 000 dolarów.

Do tej pory reklamy w wideo mogli publikować tylko nieliczni twórcy, znani celebryci czy instytucje. Jednak zmieniło się to pod koniec sierpnia, kiedy liczba stron uprawniona do wyświetlania reklam urosła z 3700 do ponad 23 000 (źródło: The New York Times). Rosnąca liczba stron wyświetlająca reklamy wideo to świetna informacja dla reklamodawców, którzy zyskują nowe miejsca na promocję.

Ludzie nie zdają sobie sprawy, że większość wideo jakie oglądają w News Feedzie, pochodzą z Facebook Watch. – Graham Allen, Rant Nation With Graham Allen

Influencerzy przenoszą się na Facebook Watch, zarabiając nawet 500 000 dolarów
źródło: nytimes.com

Jak podaje Facebook, ponad 75 milionów osób na świecie obejrzało przynajmniej minutę contentu w Facebook Watch każdego dnia. Co więcej, średni czas spędzony w tym miejscu to 20 minut.

Naszym zdaniem warto zainteresować się tą platformą – w kontekście marketingowym. Prawdopodobne jest to, że promowanie się w tym miejscu będzie tańsze. Marketerzy jednak wciąż “oswajają się” z tym umiejscowieniem, analizując zaangażowanie użytkowników i ich odbiór reklam w filmach.


To Cię może zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Shares