Wznieś swoje reklamy na wyższy poziom z Instagram Story School!

Szymon Szott

19. 10. 2018Nowości z Facebooka

Relacje na Instagramie to temat gorący, mimo, że od ich premiery minęło sporo czasu. Stories górują w wynikach testów, podwyższając marketingowe wyniki wielu marek. Jak prowadzić relacje w najlepszy sposób? Uczyć się u źródła! Instagram stworzył Story School.

Na biznesowym portalu Instagrama pojawiła się nowość – Instagram Story School. Jest to w pełni darmowa platforma edukacyjna stworzona przez Instagrama, która ma nauczyć marketerów korzystania i kreatywnego wykorzystania relacji w ich strategiach biznesowych.

Korzystając z Instagram Story School, każdy marketer ma w zasięgu ręki obszerną bazę wiedzy na temat tworzenia relacji. Co więcej, portal mówi nie tylko dlaczego warto prowadzić Stories, ale również podaje praktyczne przykłady, uczy – jak to robić.

relacja3relacja4relacja5

Czego się nauczysz?

Instagram Story School to pełna baza wiedzy z czterech najważniejszych obszarów marketingowych na tej platformie:

  • Utwórz relację – w tej sekcji dowiesz się czym jest relacja na Instagramie. Poznasz podstawowe założenia tego formatu reklamowego oraz specyfikację materiałów, jakie możesz tam publikować. Instagram umieścił w tej sekcji również poradnik tworzenia dobrej relacji, wykorzystania efektów kreatywnych i dużo inspiracji dla marek.

  • Edytuj relację – w tej części Story School odkryjesz sposoby na wykorzystanie dodatkowych elementów, które przyciągną uwagę odbiorców i pozwolą na pozyskanie stałych widzów. Opisane są dokładnie możliwości Stories oraz interaktywne dodatki (takie jak naklejki, hasztagi, ankiety i pytania).

  • Rozwijaj się dzięki relacjom – sekcja ta ma uczyć przyciągać uwagę potencjalnych klientów biznesowych za pomocą efektownych reklam. Skupiono się na biznesowym wykorzystaniu reklam w Stories, możliwościach kierowania klientów do witryny. Duża część tej sekcji uczy wykorzystania poszczególnych elementów relacji pod kątem biznesowym oraz wyjaśnia kwestię tworzenia reklam, budżetu i formatu reklamowego. Znajdziecie w niej mnóstwo inspiracji z udanych kampanii.

  • Wskazówki na temat tworzenia reklam – “przenieś relację na wyższy poziom”. Ostatnia część Instagram Story School przekazuje zaawansowane wskazówki dotyczące materiałów reklamowych. Tutaj poznasz kreatywne sposoby na wykorzystanie całej powierzchni telefonu oraz niuanse techniczne, które mogą wpłynąć na powodzenie Twojej kampanii. Dowiecie się z niej dużo o formatach: samouczek, promocja, ujęcia zakulisowe. Opisano również dokładnie zewnętrzne aplikacje, które pomogają w tworzeniu niezapomnianych Stories.

Szkoła Relacji

Naszym zdaniem jest to wspaniała wiadomość! Nie spotkaliśmy się jeszcze z podobną bazą wiedzy, a jak wiadomo – najlepiej uczyć się u źródła, od twórców. Warto prześledzić Instagram Story School i zastosować się do prezentowanych porad – zwłaszcza, że już ponad 400 milionów osób regularnie odwiedza tę część Instagrama. Wiedza, praktyka i inspiracje w jednym miejscu – wspaniała rzecz!

To Cię może zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Shares