Zmiany w reklamach typu carousel i w prawej kolumnie

31. 10. 2017Nowości z Facebooka

Facebook kontynuuje upraszczanie reklam. Tym razem planowane aktualizacje dotyczyć będą reklam wyświetlanych w prawej kolumnie i reklam w formacie carousel z jednym odnośnikiem.

Zmiany w reklamach w prawej kolumnie

W pierwszej kolejności cele reklamowe tego umiejscowienia zostaną ograniczone do przejść na stronę, konwersji i sprzedaży z katalogu produktów. Poza tym, w prawej kolumnie nie będą dostępne reklamy video. Pozostanie tam tylko post z grafiką i odnośnikiem, tak samo jak reklamy carousel ze statyczną kreacją reklamową.

 

Zmiany w reklamach carousel

Reklamy carousel z jednym odnośnikiem otrzymują nowy design. By zmniejszyć liczbę formatów, Facebook chce, aby wyglądały tak samo, jak reklamy z wieloma odnośnikami. Aktualnie reklamy single-link mają tylko jedno wezwanie do działania i jeden napis na całą jednostkę. Teraz będą miały taki sam format, jak reklamy multiple-link carousel, w których wezwanie do działania i napis pojawiają się na każdej karcie karuzeli.

Zmiany w reklamach typu carousel i w prawej kolumnie

To Cię może zainteresować:

Komentarze

Shares